Hilsen fra Backpacker-Mutti


Jeg må nu, efter 2 1/2 månedpå farten og med kun under 2 uger tilbage, konstatere at min naive hjerne og alle mine ideer og ønsker om at komme i gang med at blogge og holde jer opdateret via vores blog ikke helt har holdt stik.
Det er ikke lysten der har manglet og heller ikke “stof” til at blogge, det er mere tiden og en lille bitte smule manglende WiFi’s skyld.
Jeg må sande, at selvom jeg rejser med verdens bedste og nemmeste børn, så er det alligevel begrænset, hvor meget tid og overskud der er til at sætte sig og få blogget.

Backpackerlivet med mine 3 poder er ikke helt så nemt som i mine unge 20’er hvor jeg tog tingene som de kom. Skulle kun bruge 1 seng og ordet kontrol/planlægning, var en by i Rusland!!  men det var helt tilbage til den tid, hvor e-mail var HEEEEEEELT sprit nyt….
–  så jow, det er efterhånden nogle år siden 🙂

Denne gang er vi afhængige af at der er 4 senge og det er heller ikke alle hostel der vil have børn boende (læs: heller ikke alle stede, jeg har lyst til at tage børnene med til) 4 pladser når vi skal med Greyhound og også 4 pladser når vi tager på turer, så sidste øjeblik duer ikke rigtig.
Børnene har også, ligesom jeg, brug for struktur, de har brug for at vide, hvor næste stop er og vil gerne se billeder og vide lidt om stedet, hvilket passer mig rigtig fint, men det kræver lidt ekstra tid til at sætte sig og få planlagt og også god koordinering så det hele kommer til at gå op i en højere enhed.
Jeg nyder hver en dag vi er afsted, gør gerne det ekstra arbejde og bruger også hellere lidt ekstra tid på at få tingene til at klappe….  så det, så vidt det er muligt, går efter planen. Jeg tror på at det er den tid jeg lægger i planlægningen, der gør den lille forskel og at det er det, der gør at vi stadig alle ELSKER rejselivet……
så må bloggen vente.

De ukendte faktorer og små uforudsete udfordringer er også én af de helt store tidsrøvere, de kan godt kræve en del overskud, men ingen udfordringer er for store for os og når min hjerne skal bruge ekstra kapacitet, så er det mine fantastiske poder tager over, hvor de kan og giver en hånd med. Det er fantastisk at opleve og har gjort, at det der kunne være gået hen og blevet en negativ oplevelse, bliver vendt til en succes oplevelse og det er helt sikkert de oplevelser der gør, at vi ALDRIG kommer til at glemme denne tur 🙂
– men det tager også lidt af det overskud der skulle bruges på bloggen, jeg er dog ALDRIG i tvivl om, hvor jeg helst vil lægge min energi… så derfor ikke så mange blogindlæg…. endnu!!

Jeg har så meget på hjertet, så meget at fortælle og rejsen har lært os rigtigt mange gode fif som jeg har en ustyrlig lyst til at dele med jer, så jeg er under ingen omstændigheder færdig med at berette 🙂

Husk: I kan dølge rejsen på vores Facebook-side her Idyllernes Eventyr på Facebook

Skriv et svar

